{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نباید می‌رفتی آخه(:!

نباید می‌رفتی آخه(:!
#دپ
#رفیق
دیدگاه ها (۱)

پ کوشی چیشد؟؟؟؟؟!!#دپ#ربکا_ارتا

مردی که دوسش داشتم...!#دپ#ربکا_ارتا

لب ساحل،پنج صبح(((:#دپ

همیشه!!#دپ#هانده_ارچل

ارنم خداوکیلی نباید می رفتیبزارید من ایسایامارو ببینم

چی شد رفتی تو که رفیق نیمه راه نبودی

اخه چرا رفیق من باید به همچین کسی وابسته باشه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط