{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیوونه بازیش رو مخت نیست؟

دیوونه بازیش رو مخت نیست؟
من عاشق دیوونه بودنش شدم!
دیدگاه ها (۰)

-با من میرقصی جئون؟ +با رقص... قلبت اروم میشه؟ -نه... فقط با...

-دوست دارم هوسوکا... تو عشق احمق منی! +پس زیر بارون باهام بر...

عرر عاشق بازیش شدم😭😍😍😍🤣

وقتی اون دوست رو مخت جوک میگه:‌ #illit#kpop

شدم عاشق اونی که عاشقم نیست.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط