-با من میرقصی جئون؟
-با من میرقصی جئون؟
+با رقص... قلبت اروم میشه؟
-نه... فقط با گرفتن دستت و رقص باهات ضربان قلبم تند تر میشه...!
+با رقص... قلبت اروم میشه؟
-نه... فقط با گرفتن دستت و رقص باهات ضربان قلبم تند تر میشه...!
- ۵۱۵
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط