{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسه دیگه چرا غم تموم نمیشه...😔🥀🖤

بسه دیگه چرا غم تموم نمیشه...😔🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

خواهش میکنم خدا فقط یکم شادی بفرست لطفا 🥀💔😔🖤

پس چرا فراموش نمی‌کنیمچرا تا الان این خاطرات تلخ همراهمون هس...

😔

اینقدر توی خودم ریختم دارم داغون میشمبازم ادامه میدم اینقدر ...

دیگه هیچی هیچقثت مث قبل نمیشه اینبار واقعی تموم شد

بسه دیگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط