{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

( دل او آرامش من است .... هیچکس حق ندارد

( دل او آرامش من است .... هیچکس حق ندارد
آن را به هم بریزد )
دیدگاه ها (۰)

کسی که فکر میکنه جنتنمنه 🥴😵‍💫کسی که واقعا جنتنمنه🫡😎

قشنگ بودد🥺

خدووو چقدرر نازننن 🤭🎀❤️

میدونستیم ناراحت میشی مثل دفعه قبل میکردیم عقد رو 🥹🤭

ولی هیچکس برای من سی ان نشدددددد🙃🥺❤️

مردی ان نیست ک هر روز دلی را ببری مردی ان است که یک دل ببری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط