{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میدونستیم ناراحت میشی مثل دفعه قبل میکردیم عقد رو 🥹🤭

میدونستیم ناراحت میشی مثل دفعه قبل میکردیم عقد رو 🥹🤭
دیدگاه ها (۴)

خدووو چقدرر نازننن 🤭🎀❤️

( دل او آرامش من است .... هیچکس حق ندارد آن را به هم بریزد )

خوشم اومد از این کلیپ😓✨️

به رقیبان نکند روی خوش ابراز کند ...‌😢🥺

وقتی واسه یه اسم ناراحت میشی بدون با نبودنش چقدر ناراحت بشی ...

زندگی سخت میکزره ولی ناراحت نیستم چون خدا رو دارم پس اومی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط