{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به من نگو سخت نگیر لابد برام سخته!!😔💔

به من نگو سخت نگیر لابد برام سخته!!😔💔
دیدگاه ها (۴)

بعد یه سلام شیرین خداحافظی تلخی وجود داره💔💔😔😔

شد شد نشد میریم زیر خاک دیگه بیخیال آرزوهایی که داشتیم میشی...

مسیر من با هیچکس یکی نیست پس رقابتی هم نیست!😎

اولین فیلمی بود که میبینم آهنگش و کلیپش آنقدر هماهنگن😂😂😂😂

سخت نگیر مهم نیس...

رفیق زیاد سخت نگیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط