{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد یه سلام شیرین خداحافظی تلخی وجود داره💔💔😔😔

بعد یه سلام شیرین خداحافظی تلخی وجود داره💔💔😔😔
دیدگاه ها (۲)

شد شد نشد میریم زیر خاک دیگه بیخیال آرزوهایی که داشتیم میشی...

هرچی دوست دارید بپرسید قول میدم راستشو بگم😐

به من نگو سخت نگیر لابد برام سخته!!😔💔

مسیر من با هیچکس یکی نیست پس رقابتی هم نیست!😎

چگونه شیرین بنویسیم تلخی این جهان را#silent

تیزر فیک تلخی عشق شیرین ادیت خودمه ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>⁩⁦✧⁠◝⁠(⁠⁰⁠▿...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط