{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به یه مشت حرومزاده بی لیاقت گفتیم رفیق💔🥃🚬

به یه مشت حرومزاده بی لیاقت گفتیم رفیق💔🥃🚬
دیدگاه ها (۸)

ولی من اینجوری نبودم!...🚬💔

ای کاااااشواقعا کااااااااش

همش خواب و رویا بود💔

و باز هم me...

یه حرومزاده میخواست تهرانو تخلیه کنه، خدا گفت خفه شو

یه مشت کصشعر....یه مشت حرف چرت و پرت....ک تهشتهشتهشو همتون م...

یه مشت زارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط