{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عادلانه ور دارین دعوا نکنید یکی بخر دوتا ببر😎✨️

عادلانه ور دارین دعوا نکنید یکی بخر دوتا ببر😎✨️
دیدگاه ها (۲۸)

همدم دردام...🫂😭

بابانوئلو🤦🏻‍♀️🤣

دوست دارم این دوستای دلقکم رو نابود کنم😐

قلباشونوووووو✨️

وای الان میشه گفت که یکی بخر دوتا ببر😂😂

بخر لذتشو ببر خرابی اصلا چی هست ؟؟؟؟؟

میون دوتا دل بر من دو دلم کدوم ور؟ این ور برم یا اون ور این ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط