{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همدم دردام...🫂😭

همدم دردام...🫂😭
دیدگاه ها (۸)

بابانوئلو🤦🏻‍♀️🤣

این ماییم😎

عادلانه ور دارین دعوا نکنید یکی بخر دوتا ببر😎✨️

دوست دارم این دوستای دلقکم رو نابود کنم😐

بی احساس......دردام یکی دوتانیست....

حرفام به دردام بستگی داره#me

درمون دردام فقط ارمی درکش میکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط