{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه من اصلا هم اعصبی نیستم

نه من اصلا هم اعصبی نیستم
همچنان من:
دیدگاه ها (۶)

اصلا هم مهم نیست باید ۱۱ تا درس مطالعات بخون (😭😭😭 خدا شاهده ...

حالا بیا وسط

الان جیهوپ لایو بود و جین براش کامنت گذاشت

😂😆😄😃😀🙂☹️😢😭😭من نمی‌خوام برم مدرسه

من اصلا لجباز نیستم اصلا🤣

من اصلا روانی نیستم🎀

ادیت من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط