{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اشکال نداره بعضی وقتا گریه کنی...

دیدگاه ها (۰)

تو اصلا می‌دونی...

دیگه هرگز نمی‌زارم بری...

پشیمونی بزرگترین اشتباهت میشه...

از همه چی متنفرم...

بعضی وقتا کنار یک نفر، میتونی دنیارو فراموش کنی..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط