{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از همه چی متنفرم...

دیدگاه ها (۷)

پشیمونی بزرگترین اشتباهت میشه...

اشکال نداره بعضی وقتا گریه کنی...

آشنای من...

گاهی فقط منتظری یک نفر حالتو بپرسه...

از همه چی متنفرم

من خودم از خیارشور به شدت متنفرم🤮شما چی دوست دارید ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط