{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفهای منه XNTX که کسی نمی‌فهمه:

حرفهای منه XNTX که کسی نمی‌فهمه:
دیدگاه ها (۲۲)

من الان اونقدی حالم خوبه که میتونم همین الان

++++

جوری که من هر روز این اهنگو میخونم

آره خب واقعا نمی فهمه

هیچ کس نمی فهمه هیچ کس ...

ولی کسی نمی فهمه درون من چی میگذره .)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط