{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدم مغازه ایدا خالی شدم

اومدم مغازه ایدا خالی شدم
دیدگاه ها (۰)

سطل آشغال رو چجوری اوردن تو 😂😂

سخت نگیر مهم نیست 🫠هم به چپ هم به راست!

گریه بسته بخند یکم🫰🏻

سلام بلوبریا🎀

وضعیت بنده ساعت ۱۰:۴۴ شب 😂🗿به غلتی کردم اومدم مغازه ی بابام ...

ایدا 🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط