{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سطل آشغال رو چجوری اوردن تو 😂😂

سطل آشغال رو چجوری اوردن تو 😂😂
دیدگاه ها (۰)

اومدم مغازه ایدا خالی شدم

گریه بسته بخند یکم🫰🏻

چالش رو رفتم بگوید

خیلی خوشحالم بعضیا خودشون باهام قطع ارتباط میکنن،انگار اشغال...

جدی از اونایی ک خودشون باهامون قطع ارتباط میکنن خوشم میاد😂فک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط