{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ددی من اسحله داره...💔:)

ددی من اسحله داره...💔:)
بهتره فرار کنی...
𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗
دیدگاه ها (۲)

𝖉𝖔𝖓'𝖙... 💗:) 𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜°-°

نمیذارم تنها بمیری...💔:)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜°-°

انیمه فقد این... :)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

_باشه، ولی بهت هشدار میدم ممکنه قلبت بشکنه...💔:)+الانم شکسته...

به جیمین حسودیم میشه

فرار کن فرار...خوشحال میشم حمایت کنی...💫

استری کیدز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط