{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شانس من ازعشق💔😂😂😂

شانس من ازعشق💔😂😂😂
دیدگاه ها (۴)

چرا؟واقعا چرا اینجوری؟عین زامبی ها دارن حمل میکنن.😐بیچاره رو...

من ی دونه از این دختر بچه ها میخوام!💔🫠

کوفتش شد زبون بسته 😂😂😂

من از این ناراحت نیستم که چرا اینجوری شد، از این ناراحتم که ...

ازعشق نمیگم

شانس مردم:💝شانس من:😑

خدایا از هرچی شانس نیاوردیم حداقل از ارمی بودن شانس اوردیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط