{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا؟

چرا؟
واقعا چرا اینجوری؟
عین زامبی ها دارن حمل میکنن.😐
بیچاره رونالدو فک کنم دیگ غلط کنه بار دیگ بیاد ایران با این وضع ما...😑🙇‍♂️
دیدگاه ها (۲۰)

من ی دونه از این دختر بچه ها میخوام!💔🫠

من وقتی میگم از بچگی کاری بودام😬😁😁

شانس من ازعشق💔😂😂😂

کوفتش شد زبون بسته 😂😂😂

آنا کاسپاریان مجری آمریکایی:به ایران سلاح هسته‌ای بدهید تا ا...

مهم

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط