{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نعمت روی زمین..نصیب پررویان است.. خون دل میخورد..آنکس که

نعمت روی زمین..نصیب پررویان است.. خون دل میخورد..آنکس که حیایی دارد.. 👍💛👌💛🤙💛🤟
دیدگاه ها (۰)

🖤💔🖤💔🖤💔

👍🧡👌🧡🤙🧡🤟

سخت نگیر ب خودت..همش کشکه ...👍🧡👌🧡🤙🧡🤟

حق..پسر مشتی وباادب ..👍⛳👌⛳🤙⛳🤟💓

ولی روی زمینی که توی دو شب خون هزاران آدم بی گناه زمین ریخته...

ای کاش بودم کربلا همراهت ای خون خدا میشد سرم از تن جدا میرفت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط