{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخت نگیر ب خودت..همش کشکه ...👍🧡👌🧡🤙🧡🤟

سخت نگیر ب خودت..همش کشکه ...👍🧡👌🧡🤙🧡🤟
دیدگاه ها (۰)

نعمت روی زمین..نصیب پررویان است.. خون دل میخورد..آنکس که حیا...

🖤💔🖤💔🖤💔

حق..پسر مشتی وباادب ..👍⛳👌⛳🤙⛳🤟💓

عاشقی..اگه قانون و..صاحب نظری داشت..عاشقی و دلدادگی و..راه و...

به خودت سخت نگیر ..

با خودت مهربون باش، سخت نگیر، زندگی زود میگذره 🫶🏻🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط