{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسلام دینِ اعرابه؟! ://

اسلام دینِ اعرابه؟! ://
دیدگاه ها (۲)

عاشورا نتیجه بی اعتنایی به غدیر:(

همه‌ی ما....روزیغروب خواهیم کرد!و کاش آن غروب رو بنویسند شها...

🙏🏻😑😑😑😑😑

ما ترک خانه و کاشانه نکردیم....

جوری که دین اسلام زیباست:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط