{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه‌ی ما....روزی

همه‌ی ما....روزی
غروب خواهیم کرد!
و کاش آن غروب رو بنویسند شهادت...:)
دیدگاه ها (۰)

ما فقط در مقابل خدا سجده میکنیم🌱🤌

حق به توان هزار

عاشورا نتیجه بی اعتنایی به غدیر:(

اسلام دینِ اعرابه؟! ://

ایتایار:عراقچی: ما هرگز شهادت آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌...

کاش میمردمو شهادت شما رو نمی‌دیدم😭😭🖤🖤🥀🥀🥺🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط