{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ندیدی بعد تو چی کشیدم...

ندیدی بعد تو چی کشیدم...
دیدگاه ها (۱)

خزان من همیشگی‌ست..‌.

چرا رفتی تا که من از حسرت بخونم...

جان دل رضا...؟!

حالا چی کنم بدون تو...؟!

تو ذهنمو ندیدی 💤😴

🌱🍒من نرگس مستانه شدم.... هیچ ندیدیمن گیسوی بی شانه شدم.... ه...

ولی تو هنوز مرد منو ندیدی...=)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط