{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا رفتی تا که من از حسرت بخونم...

چرا رفتی تا که من از حسرت بخونم...
دیدگاه ها (۱)

داره عذابم میده این تنهایی...

بیخیال...

خزان من همیشگی‌ست..‌.

ندیدی بعد تو چی کشیدم...

آبجی تورو خدا اگه رفتی منو فراموش نکن دلم برات تنگ میشه آبجی...

چی بخونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط