{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ندانستم از اول که بی مهر و وفایی

من ندانستم از اول که بی مهر و وفایی
عهد نابستن از اول بهتر از آن که نپایی
دیدگاه ها (۰)

چشم خود بستم تا که چشمان مستش ننگرمناگهان دل داد زد دیوانه م...

آب نطلبیده همیشه مراد نیست شایدمی برند که قربانی ات کنند

دیر کردی نیمه ی عاشق ترم را باد برد..

من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی احد نابستن از آن بِه ...

Be kind please

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط