{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا ام البنین دخیلم شرمنده ذلیلم تا ندهی جوابم دیت ازسرت ب

یا ام البنین دخیلم شرمنده ذلیلم تا ندهی جوابم دیت ازسرت برنمیدارم
دیدگاه ها (۰)

یا جوادالائمه ادرکنی

ولدی ، علی ..تا به حالا نشده بود جوابم ندهی !وای بر من دهنت ...

007-کورسوی امید - پارت 1۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط