{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش اینو بجای وزیر نیرو میذاشتن

کاش اینو بجای وزیر نیرو میذاشتن
دیدگاه ها (۰)

خیلی زود دیر میشه واقعا

حالا خریدو ولش کاش حداقل متنشو یه جا میذاشتن

🔴 وزیر نیرو: تابستان خاموشی نخواهیم داشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط