{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل من که نمیشه یه دوست همیشه آنلاین داشته باشم پس هیچکی

مثل من که نمیشه یه دوست همیشه آنلاین داشته باشم پس هیچکی آنلاین نیست لایک میکنین ولی نمیاین پی
دیدگاه ها (۳)

اوهوم قبول کن واقعیتو

به یه ورم اصلا مهم نیست

درسته ولی از تنهایی دارم میمیرم حداقل یکی پیام بده

من اینطوریم هر کی دوستم داره فقد پیام بده هر وقت باشه جواب م...

کسی نیست دوست من شه ؟؟ 🫂💔🎀✨️واقعا کسی نیست ؟؟چرا ایگنورم میک...

مرسی که همیشه لایک میکنین و کامنت میزارین🥹🥹🥹

عررر😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط