{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اینطوریم هر کی دوستم داره فقد پیام بده هر وقت باشه جوا

من اینطوریم هر کی دوستم داره فقد پیام بده هر وقت باشه جواب میدم
دیدگاه ها (۰)

درسته ولی از تنهایی دارم میمیرم حداقل یکی پیام بده

مثل من که نمیشه یه دوست همیشه آنلاین داشته باشم پس هیچکی آنل...

لطفن من به دوستی نیاز دارم که همیشه آنلاینه خواهش میکنم زیاد...

من واقعا از ته دل تنهام

ویسگونم لگ داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط