{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه من نمی‌دونم چرا کردش بیرون هم چهره بی‌نقصی داره هم صد

آخه من نمی‌دونم چرا کردش بیرون هم چهره بی‌نقصی داره هم صداش خوبه هم دنسش آخه چراااااااا حیف نیست صدای هیسونگ توی آهنگ های انهایپین نباشه چراااااااا کردیش بیرون
دیدگاه ها (۲)

چی بگم اخه

آخه این آهنگ بدون هسیونگ میشه

همه الان دارن ازش حمایت میکنن

برگرد

بچه ها داستان از این قراره که هیسونگ سه ماه پیش انهاپین رو ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط