{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چی بگم اخه

😭
دیدگاه ها (۲)

آخه این آهنگ بدون هسیونگ میشه

ولی هایپ خیلی سگه اول که دنیل و بعد مانون الان هم که هیسونگ ...

آخه من نمی‌دونم چرا کردش بیرون هم چهره بی‌نقصی داره هم صداش ...

همه الان دارن ازش حمایت میکنن

اخه من چی بگم...

اخه من چی بگم😐😑

امممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط