{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای شرمنده🤷‍♂️

وای شرمنده🤷‍♂️
دیدگاه ها (۴)

کپشن نمیخواد صوتیه

لازمه بگم منظورم از جادوگر؛ دعانویس و فالگیراس؟خب لذت بردی خ...

خاکستری میبینم۲

خاکستری میبینم۱

وای مردم از خنده 😂😭شرمنده فوش میده 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط