من می گم دوست داشتن شبیه گره زدنه، تا دو طرفِ نخ رو نکِشی
من می گم دوست داشتن شبیه گره زدنه، تا دو طرفِ نخ رو نکِشی هیچی سفت نمیشه...همه چی رو هواست...
....................................
#Tak_setareh★
....................................
#Tak_setareh★
- ۱۹.۱k
- ۳۰ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط