{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخر جای هممون زیر خاکه پس بهتره که زودتر برسه😔

آخر جای هممون زیر خاکه پس بهتره که زودتر برسه😔
دیدگاه ها (۳)

🥺🥺

هرکی خواست بره بره تو نرو🥲

انقدر با اعصاب و روان من بازی نکنید من تعادل ندارم میزنم داغ...

به آدمی بی احساس تبدیل شدم ولی قوی تر شدم دنیا رو بیشتر شناخ...

باورم نمیشه همچین دختر خوشگلی زیر خاکه🕯️🖤🕊️

کجایی رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط