{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥺🥺

🥺🥺
دیدگاه ها (۳)

هرکی خواست بره بره تو نرو🥲

واقعا نمیشه آدما رو شناخت.....😔😔

آخر جای هممون زیر خاکه پس بهتره که زودتر برسه😔

انقدر با اعصاب و روان من بازی نکنید من تعادل ندارم میزنم داغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط