{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مردم عادی : من میرم اینجاها تا با دوستام یا حتی خودم تنها

مردم عادی : من میرم اینجاها تا با دوستام یا حتی خودم تنهایی خوش بگذرونم
من : فقط نیاز دارم خودمو تخليه کنم و حس میکنم اونجا بهترین جاست
دیدگاه ها (۴)

وایسا چچ؟؟؟

کیوتااا

من نیاز به هیچکس ندارمخودم خودمو لوس میکنمخودم خودمو ایگنور ...

ولی من دارم سعی میکنم دوستام و از خودم دور کنم🙂‍↕️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط