{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آهنگی که دارم باهاش زندگی میکنم

آهنگی که دارم باهاش زندگی میکنم
دیدگاه ها (۰)

حس خیلی بدی دارم خونه خیلی گرمه ولی بدنم به شدت داره می‌لرزه...

بلاخره این شب مزخرف گذشت و خدا رو شکر میکنم که خود کشی نکردم...

برای کودک درونم متاسفم

چشام وقتی الان دارم باهاش صحبت میکنم......... دومیه:)

منم بار اولمه دارم زندگی میکنم 🍒فالوو

دلم شکسته از خیلیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط