{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویژه میکنی بگو یا نت و شارژ میزنی بگو

بک بدیم؟ ایدی.میدم
(چندتا هم دوست موست بدین)
دیدگاه ها (۶)

اگه نسبتی نداریم دایرو دو طرفه دیل بزن:) نسبتی داریم کام بزا...

بک بدیم؟ فعلا تا ۴۰اعتبار میزنی / ویژه میکنی بگو

بک میدم شارژ میگیرم⠀⠀👇🏻۴٠ بک ۱٠ هزار شارژ ۵٠ بک ۲٠ هزار شارژ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط