{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه نسبتی نداریم دایرو دو طرفه دیل بزن:)

اگه نسبتی نداریم دایرو دو طرفه دیل بزن:)
نسبتی داریم کام بزار فالوت کنم💞
دیدگاه ها (۱۲)

ویژه میکنی بگو یا نت و شارژ میزنی بگو

دیل؟؟ ناراحت نمیشماگه میخوای فقط کام بزارایگ؟؟ زشته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط