{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بادش تموم شد😂😭❤️

بادش تموم شد😂😭❤️
دیدگاه ها (۱۱)

حسرتش در دلم میماند🥲🫠

پس ماهم میتونیم🙂🫠(البته دیگه دیره💔)

اسم آهنگش چیه؟❤️🛐

یعنی تو الان از من انتظار داری برا خندش نمیرم؟😭😭😭😭😭😭😭من الان...

بادش بخیر چه روزای بود#قدیمی #نوستالژی #بامزه #سرگرمی #پسرون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط