{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جهنم

به جهنم
دیدگاه ها (۲۲)

عسل خالصه لامصب😈

کیا امروز نرفتن مدرسه؟😃من فقط یکشنبه رفتم دیگه از شنبه تا سه...

خودت خرابش کردی:)

عن دارم:)

اره دیگه هرکس که با ما موافق هست توی کامنت ها بنویسه

چقدر دوستش دارم؟...اگر جای من در بهشت باشد و جای او در جهنم؛...

به جهنم .....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط