{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کیا امروز نرفتن مدرسه؟😃

کیا امروز نرفتن مدرسه؟😃
من فقط یکشنبه رفتم دیگه از شنبه تا سه شنبه نمیرم فردا هم نمیرممم گیگیگیلییی😃
دیدگاه ها (۱۴)

من نیاز به عاف دارم تنها چیزی که لازم دارم:)

آدما وقتی حالتو میپرسن نگرانت نیستناونا از سر کنجکاوی میخوان...

عسل خالصه لامصب😈

به جهنم

حرف تمام دانش اموزان شب جمعه چون فردا یعنی شنبه باید برن مدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط