{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چرا نمیمیرم

واقعا از زندگی متنفرم
از آدما بدم میاد
هیچکس دوسم نداره حتی خودم
د آخه خدا یا چرا منو نمیکشی؟؟
دیدگاه ها (۲)

اوخودااااا

همیشه یه اوتاکو میمونم

سلوم

چون زندگیم نابود شده ، هیچکس دوستم نداری ، خودم از خودم بدم ...

کامنت نزارین دلداری نمیخوام .......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط