آخه چرا نمیمیرم
واقعا از زندگی متنفرم
از آدما بدم میاد
هیچکس دوسم نداره حتی خودم
د آخه خدا یا چرا منو نمیکشی؟؟
از آدما بدم میاد
هیچکس دوسم نداره حتی خودم
د آخه خدا یا چرا منو نمیکشی؟؟
- ۳.۳k
- ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط