{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افسوس که نامه جوانی طی شد...

افسوس که نامه جوانی طی شد...
دیدگاه ها (۵)

غصه نشدن هارو نخورید هرچی نشدخیریته

#شعر_قدیمی 🍂افسوس که نامهٔ جوانی طی شدو آن تازه بهار زندگانی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط