{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای فلک...!

ای فلک...!
آسودگی در سر نوشت ما نبود؟ 😔
دیدگاه ها (۰)

ما شوخی شوخی میخندیم؛ این جماعت جدی جدی فک میکنن، ما خوشحالی...

__سر بی کسی سلامت...🥂__ک شده احوالم____من همانم ک در اوج جوا...

ای بهشت ای سر نوشت ای کربلا کربلا کربلا

ای،فلک،تاکی.کلک...))🙂🕳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط