{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

j_r_181 43019773

دیدگاه ها (۰)

_من دیگه فهمیدم..._ما آمدیم تو این دنیا عذاب بکشیم:(

زندگی ما فقط سکانس غمگین داشت💔:)

ما شوخی شوخی میخندیم؛ این جماعت جدی جدی فک میکنن، ما خوشحالی...

ای فلک...!آسودگی در سر نوشت ما نبود؟ 😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط