{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برای سود و منفعت خودت

برای سود و منفعت خودت
پیش هر کسی نباش...!
دیدگاه ها (۱)

ن دیگ دخترا هم انقدرپول دوس نیستن 😂

فهمیدید چیشد..؟🥲

همشون مث همن..!

تاحالا شده این کارهارو باخودت بکنی...؟

من یقین دارم خدا با دیوونه هاس همونایی که بی حساب کتاب خوبی ...

ملت، میدانِ زنده‌گی است؛ نه مزرعهٔ منفعت.ملت را نمی‌توان صرف...

تا وقتی منفعت باشه ادم ها پرن:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط