{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تاحالا شده این کارهارو باخودت بکنی...؟

تاحالا شده این کارهارو باخودت بکنی...؟
دیدگاه ها (۰)

همشون مث همن..!

برای سود و منفعت خودت پیش هر کسی نباش...!

کیا اینجورین...؟

خیلی چیزا با قهر درست نمیشه..!

کپشن باخودت😔😥😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط